GRAPHITE márkájú gépeinkre 3 ÉV GARANCIÁT vállalunk, kivétel nélkül!


Biztosak vagyunk elektromos szerszámaink minőségében, ezért vezettük be a 3 éves garancia programot, külön kitételek és lábjegyzetek nélkül.

Nem szükséges a terméket beregisztrálni, elegendő a vásárlási bizonylat. Nincs korlátozás a cégek számára: a garancia mind a számlára, mind a pénztárblokkra történő vásárlás esetén érvényes.

Nincs szüksége ellenőrizni, hogy az Energy + akkumulátoros rendszerünk akkutöltőire és akkumulátoraira is vonatkozik a garancia – a garancia az összes elektromos szerszámra, gépre, akkutöltőre és akkumulátorra jár!


Az elektromos kéziszerszámok működés közben gyakran túlterhelésnek vannak kitéve, ezért meg kell felelniük a legmagasabb biztonsági előírásoknak. A minőség közvetlen hatással van a felhasználó biztonságára is.

Minden GRAPHITE elektromos kéziszerszám és tartozék CE-tanúsítvánnyal rendelkezik.

Garantálja az európai szabványoknak való megfelelést, és biztosítja, hogy az annak hatálya alá tartozó termékek megfeleljenek a magas követelményeknek.

Szerszámainkat folyamatosan teszteljük a Grupa Topex Minőségirányítási Osztályának modern laboratóriumában. Ez Lengyelország egyik legkorszerűbb ilyen típusú kutatóegysége.

Kompetenciánkat a 2013-ban kiadott TÜV tanúsítvány igazolja.

Minden GRAPHITE eszközt alaposan tesztelnek, mind az új termék bevezetésének szakaszában, mind később, a rendszeres minőség-ellenőrzés részeként.

Szakembereink minden nap azon dolgoznak, hogy a GRAPHITE szerszámok nemcsak a felhasználók számára garantálják a maximális biztonságot,

hanem megfelelnek az ergonómia és a munka hatékonysága legmagasabb szintű követelményeinek is.





Gépeink szervizelését gyártói szervizünk,
a GTX SERVICE végzi Magyarországon




A következő márkákkal kapcsolatos panaszokkal fordulhat szervizünkhöz, garancia időn túl is: GRAPHITE, GRAPHITE PRO, VERTO, NEO, TOPEX, TOP TOOLS.


A garanciális ügyintézés 5 lépése:

1. Vigye vissza a meghibásodott terméket a kereskedőhöz ahol azt vásárolta.

2. Nyújtsa be a garanciális igényét. A kereskedő haladéktalanul megkezdi a garanciális panasz rendezésének folyamatát.

3. Vegye át és őrizze meg az igazolást a kereskedőtöl amivel igazolhatja, hogy a panasz bejelentés megtörtént.

4. Maximum 14 napon belül megkapja a választ, hogy milyen módon rendezzük panaszát. 

  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Vagy Reset password